pleple
Forum's Bad Witch
Dołączył: 22 Sie 2007
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: hehehe... zgaduj xD
|
Wysłany: Śro 17:39, 22 Sie 2007 Temat postu: Regulamin |
|
|
Przeczytaj to, a współpraca na forum będzie nam się miło układać.
1. Tematy: zanim założysz nowy temat użyj opcji "Szukaj" i upewnij się, że taki temat nie był już załozony. Każdy powatrzający się będzie zamykany bez litości
2. Posty:
a) Nie piszemy kilku postów pod sobą, edytujemy je! Dozwolone jest to tylko w szczególnych przypadkach. Np. kiedy mamy problem ze stroną i opcja "zmień" nie działa. Piszemy w odpowiednich tematach. I rozmawiamy na temat. Na rozmowy nie na temat jest osobne miejsce.
b) Na forum się dyskutuje, a post 'okej', albo 'Zgadzam się ze wszystkimi' nie wnosi za wiele. Napiszcie dłuższego posta, trochę pocytujcie, pokomentujcie innych. Niech w temacie coś się dzieje.
3. "Czystość" wypowiedzi:
a) Nie walimy błędów ortograficznych. Piszemy po polskiemu. :lol: Jeśli ktoś ma z tym problem to niech pisze w Wordzie, tam ma sprawdzanie pisowni. Nie wymagane są polskie znaki, ale zadbajmy o to, by znaki interpunkcyjne pojawiały się tam, gdzie powinny. Dbamy też o czytelność wypowiedzi. Posty mają być zrozumiałe dla wszystkich.
b) Przekleństwa zaznaczamy gwiazdką.
c) Dziwne czcionki typu: "KoFFam BiLLu$!4 ! c4ł3 Th" będą karane.
4. Szacunek: nie wyzywamy innych użytkowników, nie obrażamy, jesteśmy kulturalni w stosunku do siebie. Każdy ma tu prawo do wyrażenia własnej opinii, po to jest to forum.
5. Moderatorzy: są po to, by utrzymywać na forum porządek. Jesli nie będziesz stosować się do regulaminu, dostaniesz od nich dwa słowne ostrzeżenia. Jeśli mimo to, dalej nie będziesz przestrzegać regulaminu dostajesz minusa. 3 minusy=miesiąc zakazu pisania. 4 minusy= żegnamy się na dobre. Jeśli nie zgadzasz się z moderatorem w ciagu 2 tygodni możesz odwołać się do Adminek.
6. Nieobecności: konta użytkowników, którzy przez ponad 2 miesiące nie pojawiają się na forum, będą usuwane. Jednak zanim to się stanie, tydzień wcześniej dostaną mailowe powiadomienie.
7. Grafika:
a) Avatary: maksymalna wielkość obrazka 100x100 px, maksymalna wielkość pliku 9999 B.
b) W podpisie dopuszczalny jest jeden obrazek o maksymalnej wielkości 580 px szerokości i 350 px.
Ilość tekstu: wg własnego uznania, ale nie przeginamy.
Jeśli wielkość podpisu będzie dwukrotnie przekraczać średnia długość samych postów, podpisy będą cięte. I nie ma przebacz.
Regulamin utworzony przez pleple, zatwierdzony przez Angie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|